reklama

60 sekúnd

Viete, čo by ste urobili, keby ste sa mohli stretnúť so sebou samým na svoje osemnáste narodeniny?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Niekedy, ako napríklad aj teraz, keď nemám čo robiť, cestujem alebo jednoducho keď idem, často snívam a rozoberám všakovaké myšlienky. Snažím sa trénovať predstavivosť. Jednou z takých myšlienok je, čo by som spravil, keby som dostal šancu stretnúť samého seba na moje osemnáste narodeniny, ale len na jednu minútu. Predstavte si, že ste v práci, na škole, kdekoľvek a zrazu vás dobrá víla, mimozemšťania, Boh alebo to je jedno čo a kto prenesie na 60 sekúnd na vaše osemnáste narodeniny. Ak by sme zabudli na prvotný šok, čo by ste si povedali? Jeden môj známy reagoval tak, že by si povedal aký dobrý rok ho čaká. Zaujímavé. Neboli by ste vy konkrétnejší? Napadlo ma mnoho možností. Čo keby ste si povedali aké otázky si potiahnete na maturách? Alebo na aby ste na tú a tú výšku vôbec nešli? Alebo aby si na tej diaľnici v ten večer spomalil? Alebo aby si sa s tým týpkom nikdy nevyspala? Alebo by si si povedal kto vyhrá ligu majstrov a majstrovstvá sveta vo futbale a dnes by mohol z teba byť milionár...? Alebo, alebo, alebo... Možno vás napadne veľa „alebo“. Preto som si určil časový limit tých 60 sekúnd. V takejto tiesni si je treba určiť priority. Vedeli by ste v takej rýchlosti vylúdiť z hlavy pár podstatných viet, ktoré by pozitívne ovplyvnili vašu budúcnosť? Too many quastions, I guess. Každý sme si tisíckrát v živote povedali: „... do kelu, keby som to bol vedel!“ Čo ak by ste mali možnosť to vedieť...?

Marián Biel

Marián Biel

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som 23-ročný študent z Trnavy. Tu študujem na fakulte masmediálnej komunikácie.Rád sa bavím o filmoch, digitechnike, hudbe a vlastne o skoro všetkom. Zoznam autorových rubrík:  filmSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu